اخبار برگزیده

کد خبر:279122
پ
معدنی
صنعت پرس گزارش می‌دهد:

آمار و ارقام تولیدات محصولات معدنی در سال ۱۴۰۰/ افزایش ۱۳ درصدی تولید سرب و روی

آمار و ارقام تولیدات محصولات معدنی در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که تولید سرب و روی با افزایش ۱۳ درصدی همراه بوده است.

آمار و ارقام تولیدات محصولات معدنی در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که تولید سرب و روی با افزایش ۱۳ درصدی همراه بوده است.

 

*** تداوم روند افزایشی تولید شرکت های زنجیره سرب و روی

 

به گزارش صنعت پرس، مجتمع سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین تا پایان بهمن، ۹۴۵ هزار و ۵۶۷ تن ماده معدنی تولید کرد که در مقایسه با رقم تولید مدت مشابه سال گذشته (۸۳۳ هزار و ۹۷۰ تن)، حدود ۱۳ درصد رشد نشان می دهد.

همچنین طی این مدت، ۶۵۱ هزار و ۳۹۲ تن ماده معدنی سرب به شرکت های داخلی ارسال شد.

این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۸۸۰ هزار و ۳۷۲ تن بود که حدود ۲۶ درصد کاهش یافت.

مجتمع سرب و روی انگوران در ماه بهمن، ۷۸ هزار و ۸۱۵ تن ماده معدنی تولید و ۶۸ هزار و ۲۵۳ تن ارسال کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۹۳ هزار و ۶۰ تن تولید و ۸۳ هزار و ۱۶۹ تن ارسال)، به ترتیب ۱۵ و ۱۸ درصد کاهش یافت.

 

*** افزایش ۱۶ درصدی تولید کنسانتره سرب نخلک

 

به گزارش صنعت پرس، شرکت سرب و روی نخلک از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۱۴۰۰، حدود ۸ هزار و ۱۰۳ تن کنسانتره سرب تولید کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۷ هزار و ۱۲ تن)، ۱۶ درصد رشد یافت.

این شرکت طی ۱۱ ماهه ۱۴۰۰، حدود ۲۲۸ هزار و ۴۴ تن ماده معدنی استخراج کرد که نسبت به آمار مدت مشابه سال گذشته (۵۴ هزار و ۳۴۲ تن)، ۳۲۰ درصد افزایش یافت. میزان ارسال کنسانتره این شرکت نیز ۸ هزار و ۹۶۸ تن بود که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۰ هزار و ۳۸۲ تن)، حاکی از کاهش ۱۴ درصدی بود.

شرکت نخلک طی ماه بهمن، ۶۵۸ تن کنسانتره تولید، ۳۲ هزار و ۹۴۶ تن ماده معدنی استخراج و یک هزار و ۸۹۷ تن محصول ارسال کرد که در مقایسه با آمار بهمن ۹۹ (تولید ۸۷۴ تن کنسانتره ، استخراج ۶ هزار و ۴۹۴ تن ماده معدنی و ارسال ۹۶۸ تن محصول)، به ترتیب ۲۵ درصد کاهش، ۴۰۷ درصد افزایش و ۹۶ درصد افزایش یافت.

 

 

انتهای پیام///

 

منبع
صنعت پرس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید