اخبار برگزیده

کد خبر:278056
پ
صنعت
صنعت پرس گزارش می‌دهد:

برگزاری طرح از دانشگاه تا صنعت در شش گام

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد طرح (از دانشگاه تا صنعت در شش گام) را با عنوان استارتینو (Startino) برگزار می‌کند.

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد طرح (از دانشگاه تا صنعت در شش گام) را با عنوان استارتینو (Startino) برگزار می‌کند.

 

*** دلیل برگزاری این چیست؟

 

به گزارش صنعت پرس، این طرح به منظور نزدیک شدن و آشنایی دانشجویان با صنعت و ایجاد زمینه‌های اشتغال آن‌ها پس از فارغ‌التحصیلی در صنایع مرتبط با گرایش ساخت و تولید رشته مهندسی مکانیک، در شش گام اجرا می‌شود.

 

*** شش گام این طرح

 

در گام اول، به معرفی کلی کارخانه به شرکت‌گنندگان پرداخته می‌شود و در زمینه کاری آن، توضیحاتی داده می‌شود.

گام دوم، شامل بازدید و آشنایی نزدیک با کارخانه است.

گام سوم، محک دانشجو با چالش‌های کارخانه است.

در این مرحله، چالش‌هایی که کارخانه پیش از این با آن مواجه شده یا حتی چالش‌های حل نشده کارخانه، برای دانشجویان مطرح می‌شود و آن‌ها سعی می‌کنند این مسائل را حل کنند.

گام چهارم، بین اعضای هیئت علمی دانشگاه، دانشجویان و عوامل کارخانه، نشستی برگزار می‌شود که در آن به انتقال تجربه بین صنعت و دانشگاه پرداخته می‌شود و درخواست‌ها و نیازهای دو طرف مطرح خواهد شد.

گام پنجم، شامل دوره‌های آموزشی است که از سوی کارخانه برای شرکت کنندگان در این طرح تدارک دیده شده و تلاش می‌شود این دوره‌ها در محل کارخانه برگزار شود.

 

به گزارش صنعت پرس، در پایان گام آخر و ششم طرح استارتینو با عنوان فرصت شغلی است.

در این مرحله با توجه به تجربیات و آموزش‌هایی که شرکت کنندگان به دست آورده‌اند، این امکان را دارند که در جایگاه‌های شغلی مرتبط، در کارخانه مورد بازدید یا کارخانه‌های دیگر مشغول به کار شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنعت پرس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید