اخبار برگزیده

کد خبر:278071
پ
زارع پور
وزیر ارتباطات:

آغاز طرح ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها/ افتتاح ۵۰۰ هزار پورت فیبرنوری پرسرعت

وزیر ارتباطات از آغاز طرح ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح ۵۰۰ هزار پورت فیبرنوری پرسرعت همزمان با میلاد امیرالمؤمنین (ع) خبر داد.

وزیر ارتباطات از آغاز طرح ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح ۵۰۰ هزار پورت فیبرنوری پرسرعت همزمان با میلاد امیرالمؤمنین (ع) خبر داد.

 

*** تصمیم دولت سیزدهم برای توسعه ۲۰ میلیون فیبرنوری به منازل و کسب‌وکارها

 

به گزارش صنعت پرس، عیسی زارع‌پور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت:

فردا برای وزارت ارتباطات عید در عید است.

از یک سو شب میلاد مولاست و در دل‌های عاشقان، شور و شادی برپاست و از سوی دیگر به فضل خداوند، اجرای یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی در حوزه ارتباطات با رونمایی از طرح ملّی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح ۵۰۰ هزار پورت فیبرنوری پرسرعت، آغاز می‌شود.

این پروژه که هم به لحاظ اهمیت و وسعت اجرا و هم زمان اجرا و میزان سرمایه‌گذاری، جزو پروژه‌های ملّی به شمار می‌آید، طعم آن به تدریج کام ملت قدرشناس ایران را شیرین خواهد کرد.

دولت سیزدهم مصمم است که انشالله کار ۱۰ ساله را در طول سه‌ چهار سال انجام دهد.

فیبر نوری باید به ۲۰ میلیون خانه و محل کسب و کار برسد و شبکه پایدار، پرسرعت و ایمن را تامین کند.

 

*** پای کار آمدن همه دستگاه‌ها

 

به گزارش صنعت پرس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان، آورده است:

برای این کار بزرگ، غیر از بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی همچون وزارتخانه‌های ارتباطات و نیرو و شهرداری‌ها و استانداری‌ها، همه اعضای خانواده بزرگ ارتباطات کشور نیز از شرکت مخابرات ایران گرفته تا فراهم کنندگان ارتباطات ثابت (FCP ها) و اپراتورهای تلفن همراه، پای کار آمده‌اند.

با اجرای تدریجی این پروژه، مردم عزیز ما سرعت‌های چند ۱۰ و بلکه صدمگابیت بر ثانیه را تجربه خواهند کرد و طعم شیرین استفاده از انواع خدمات را بر بستر این شبکه پرسرعت خواهند چشید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنعت پرس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

کلید مقابل را فعال کنید