اخبار برگزیده

کد خبر:279346
پ
۶۱۶۴۱۴۲۹
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

آقای وزیر صنعت نیازی نیست به در و دیوار بزنید تا شما را نگه دارند، اگر عملکرد شما خوب نباشد، همه عالم را هم دور بزنید، برکنار می‌شوید/ وزیر صمت باید برای وضع بازار خودرو و لوازم خانگی و افزایش تعرفه تلفن ثابت استیضاح شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر صمت باید برای وضع بازار خودرو، لوازم خانگی و افزایش تعرفه تلفن ثابت استیضاح شود، خطاب به وی تاکید کرد، نیازی نیست به در و دیوار بزنید تا شما را نگه دارند، اگر عملکرد شما خوب نباشد، همه عالم را هم دور بزنید، برکنار می‌شوید. […]

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر صمت باید برای وضع بازار خودرو، لوازم خانگی و افزایش تعرفه تلفن ثابت استیضاح شود، خطاب به وی تاکید کرد، نیازی نیست به در و دیوار بزنید تا شما را نگه دارند، اگر عملکرد شما خوب نباشد، همه عالم را هم دور بزنید، برکنار می‌شوید.

 

*** صنعت لوازم خانگی نیز مسیر خودروسازی را رفته است
 

به گزارش صنعت پرس، به نقل از صنایع، لطف اله سیاه کلی درباره گلایه‌های مردم درخصوص کیفیت و قیمت لوازم خانگی، اظهار داشت:

از آنجاکه از صنعت خودروسازی بیش از ۳ دهه حمایت شده و امروزه چهارچرخ‌هایی با قیمت‌های بالا به مردم تحویل داده می‌شود و حتی مسئولان این حوزه معتقدند که این قیمت‌ها نیز کم هستند،  تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز از این بی‌نظمی سوءاستفاده کرده و قیمت‌ها را افزایش دادند.

 

وی با بیان اینکه صنعت لوازم خانگی نیز مسیر خودروسازی را رفته و مردم در خرید این محصولات گرفتار هستند، افزود:

بازار لوازم خانگی چند سال پیش باثبات بود اما امروز با بازار بی‌ثبات و قیمت‌های وحشتناک روبه‌رو هستیم که فردی نیز پاسخگو نیست؛ وزیر صمت چه می‌کند، وی دنبال رایزنی است یا در مجلس است یا در قم.

 

وی خطاب به وزیر صمت، گفت:

به کار خود بچسبید، اگر عملکرد خوبی داشته باشید، شما را نگه می‌دارند. نیازی نیست که به در و دیوار بزنید تا شما را نگه دارند اگر عملکرد شما خوب نباشد، همه عالم را هم دور بزنید، برکنار می‌شوید.

 

به گزارش صنعت پرس، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با بیان اینکه موضوع لوازم خانگی بدتر از خودرو شده است، ادامه داد:

وزیر صمت باید برای وضع بازار خودرو و لوازم خانگی و افزایش تعرفه تلفن ثابت استیضاح شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 12 =

کلید مقابل را فعال کنید