اخبار برگزیده

کد خبر:277891
پ
حجت اله فیروزی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزارت ارتباطات باید گزارش جامعی درباره کندی اینترنت به کمیسیون صنایع ارائه کند/ مردم متناسب با مبالغی که می‌پردازند، خدمات دریافت نمی‌کنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مردم متناسب با مبالغی که می‌پردازند، خدمات دریافت نمی‌کنند بر ضرورت ارائه گزارش جامعی درباره کندی اینترنت به کمیسیون صنایع از سوی وزارت ارتباطات تاکید کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مردم متناسب با مبالغی که می‌پردازند، خدمات دریافت نمی‌کنند بر ضرورت ارائه گزارش جامعی درباره کندی اینترنت به کمیسیون صنایع از سوی وزارت ارتباطات تاکید کرد.

 

*** کندی اینترنت

 

به گزارش صنعت پرس، حجت اله فیروزی با انتقاد از کندی سرعت اینترنت، گفت:

در هفته‌های اخیر سرعت اینترنت خانگی و سیار کاهش یافته و این وضعیت موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است، زیرا هفته‌های اخیر با فصل انتخاب رشته دانشجویان و ثبت نام کنکور سراسری و… همزمان شده، از سوی دیگر با توجه به آغاز پیک ششم کرونا بسیاری از مدارس غیرحضوری شده و دانش‌آموزان و در برخی موارد دانشجویان ناچار به استفاده از آموزش مجازی هستند.

 

نماینده مردم فسا در مجلس با بیان اینکه شکایت‌های بسیاری به نمایندگان برای شرایط نامناسب اینترنت شده، افزود:

هرچند سرعت اینترنت در تهران نیز نامناسب است اما با دور شدن از پایتخت وضعیت نامطلوب‌تر می‌شود و مردم در برخی مناطق اینترنت مطمئن و قابل استفاده ندارند.

مشکل کندی اینرنت درحالی وجود دارد که مردم هزینه اینترنت را نیز می‌پردازند؛ در واقع افراد متناسب با مبالغی که برای اینترنت می‌پردازند خدمات دریافت نمی‌کنند.

 

*** وزارت ارتباطات باید مطالبات مردم را از اپراتورها پیگیری کند

 

به گزارش صنعت پرس، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با طرح این پرسش که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چه نقشی در تنظیم‌گری این حوزه دارد، تصریح کرد:

هرچند اپراتورها اینترنت را ارائه می‌دهند اما این وزارتخانه باید مطالبات مردم را پیگیری کرده و پاسخگو باشد.

با توجه به گلایه‌های مختلف مردم از سرعت اینترنت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به این حوزه ورود کرده و گزارش جامعی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کند و علل کندی اینترنت را توضیح دهد.

خانه ملت

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید