اخبار برگزیده

کد خبر:279444
پ
ایران واک
صنعت پرس گزارش می‌دهد:

اجلاس ایران واک؛ فرصتی کم نظیر برای فعالان اقتصادی و صنعتی ایرانی/ دروازه‌های غرب آفریقا به روی تجار ایرانی باز می‌شود

اجلاس بین‌المللی همکاری‌های علمی و اقتصادی ایران و کشورهای غرب آفریقا با حضور مسئولان، فعالان تجاری و اقتصادی برگزار خواهد شد، این همایش می‌تواند دروازه ورود تجار ایرانی به غرب آفریقا باشد.

اجلاس بین‌المللی همکاری‌های علمی و اقتصادی ایران و کشورهای غرب آفریقا با حضور مسئولان، فعالان تجاری و اقتصادی برگزار خواهد شد، این همایش می‌تواند دروازه ورود تجار ایرانی به غرب آفریقا باشد.

 

*** همایش بین‌المللی ایران واک

 

به گزارش صنعت پرس به نقل از صنایع، همایش بین‌المللی همکاری‌های علمی، اقتصادی و تجاری ایران و کشورهای غرب آفریقا پس از حدود دو سال برنامه ریزی و برگزاری جلسات کارشناسی میان مسئولان ایران و کشورهای این منطقه قرار است در راستای بسترسازی و بهینه‌سازی صادرات و فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشورهای غرب آفریقا از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ اسفندماه سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور مسئولان داخلی و خارجی و همچنین فعالان تجاری و اقتصادی ایرانی و آفریقایی برگزار شود.

 

*** اهداف کلی اجلاس ایران واک

 

اجلاس بین‌المللی ایران واک با اهداف ارتقای سطح همکاری با کشورهای آفریقایی، توسعه روابط علمی و اقتصادی، ایجاد ساز و کارهای پیگیری تفاهمات، ارتباط بی‌واسطه صنعتگران و بازرگانان ایرانی و آفریقایی، معرفی توانمندی‌ها و امکانات و همچنین شناخت و بررسی بازارهای متقابل برگزار خواهد شد.

همچنین این همایش، تسهیلات متنوعی در حوزه‌های حمل و نقل و امور تجاری، خدمات بانکی، صدور ضمانت‌نامه، بیمه بین المللی، حقوقی و قراردادی، خدمات گمرکی، سرمایه گذاری و پیمانکاری برای متقاضیان ایجاد کرده است.

 

*** مدعوین خارجی و داخلی اجلاس ایران واک

 

همایش بین‌المللی همکاری‌های علمی، اقتصادی و تجاری ایران و کشورهای غرب آفریقا با حضور رئیس جمهور گینه بیسائو و رئیس دوره سران اتحادیه اکواس و جمعی از وزرا، صفرا، مدیران و کارشناسان تصمیم ساز از ۱۵ کشور عضو اتحادیه اکواس، همراه با حضور هیئتی ۴۵ نفر از تجار و بازرگانان بخش خصوصی کشورهای غرب آفریقا برگزار می‌شود.

همچنین برای محقق شدن اهداف اجلاس به صورت کاربردی ضمن دعوت از مدعوین بین المللی از مسئولین کشوری نیز دعوت به عمل آمده است.

در این اجلاس رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، معاون اول رئیس جمهورف وزرای صنعت معدن و تجارت، امور خارجه، راه و شهرسازی، نفت، بهداشت و درمان، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و روسای بانک مرکزی و هیئت عامل صندوق توسعه ملی و همچنین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور حضور دارند.

 

*** فرصت طلایی

 

به گزارش صنعت پرس، در پایان لازم به ذکر است، همایش بین‌المللی همکاری‌های علمی، اقتصادی و تجاری ایران و کشورهای غرب آفریقا می‌تواند به دروازه ورود تجار و فعالان ایرانی به بازارهای کشورهای غرب آفریقا باشد، لذا اگر شما فعالان محترم اقتصادی و تجاری به فکر گسترش بازار خود در حوزه بین‌الملل هستید، آفریقا؛ سرزمین فرصت‌های ناشناخته است، با اطمینان در آن گام بگذارید و در بخش‌های «استخراج و بهره‌برداری از معادن، فلزات و سنگ‌های قیمتی»، «پروژه‌های عمرانی، مسکن و مصالح ساختمانی»، «صدور خدمات فنی و مهندسی»، «نفت، پالایش و پتروشیمی»، «بهداشت درمان، سلامت و صنایع شوینده»، «صنایع غذایی‌»، «صنایع فرش گلیم و قالیچه» قابلیت‌های خود را ارتقا دهید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنایع
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید