اخبار برگزیده

کد خبر:278482
پ
دستی
کارشناس حوزه کسب و کار:

ارزآوری در حوزه صنایع دستی تنها با ۱۰ میلیون تومان

کارشناس حوزه کسب و کار معتقد است، تنها با ۱۰ میلیون تومان سرمایه می‌توان در زمینه صنایع دستی اشتغال‌زایی کرد و از این طریق ارزآوری داشت.

کارشناس حوزه کسب و کار معتقد است، تنها با ۱۰ میلیون تومان سرمایه می‌توان در زمینه صنایع دستی اشتغال‌زایی کرد و از این طریق ارزآوری داشت.

 

*** ارزآوری صنایع دستی تنها با ۱۰ میلیون تومان

 

به گزارش صنعت پرس، سجاد محمدی یارزاده با بیان اینکه طبق برآورد‌های صورت گرفته امروز برای راه‌اندازی کوچک‌ترین صنعت در کشور با وجود تمام آلایندگی‌ها و هزینه‌ای که برای تامین مواد اولیه دارد، نیازمند ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه هستیم، اظهار کرد:

این مبلغ برای سرمایه‌گذاری در تولید صنایع دستی ۱۰ میلیون تومان است؛ در حالی که هیچ مشکلی برای تامین مواد اولیه وجود ندارد و هیچ آلایندگی هم وجود نخواهد داشت.

البته ما منکر راه‌اندازی صنایع در کشور نیستیم، اما درآمدزایی از طریق هنر در کشور تقریبا به خاطره‌ها پیوسته است.

 

*** ارزآوری با تولید و صادرات صنایع دستی ایرانی

 

به گزارش صنعت پرس، کارشناس حوزه کسب و کار در پابان با اشاره به اینکه صنایع دستی ایرانی خواهان و جایگاه بسیار مناسبی در بازار‌های جهانی دارند که از این طریق می‌توان ارزآوری مناسبی از سرمایه‌گذاری در بخش صنایع دستی داشت، اظهار کرد:

با تولید و صادرات صنایع دستی ایرانی علاوه بر اینکه می‌توان ارزآوری داشت، فرهنگ و هنر ایرانی را نیز می‌توان صادر کرد و به جهان شناساند.

باشگاه خبرنگاران

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید